piątek, 12 kwietnia 2013

Ziaja -kakaowe masło do twarzy


Wiem, że  jeszcze nikt Mnie nie zna ale chciałam zacząć prowadzenie swego bloga od razu od recenzji nie bawiąc się w opisywanie :)
ostatnio miałam tą przyjemność testowania kremu poprawiającego koloryt skóry z ziaji i muszę wam przyznać, że jestem bardzo z niego zadowolona.


 


Skład:
Aqua, Caprylic/Capric Triglycerid, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Petrolatum, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Theobroma Cacao Seed Butter, Tocopheryl Acetate, Microcrystalline Wax, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Citric Acid 







Opis producenta :Odżywczy krem do pielęgnacji twarzy. Zawiera masło kakaowe i witaminę E. Polecany do pielęgnacji skóry normalnej i suchej. 
Dostarcza skórze cennych substancji odżywczych. 
Regeneruje, wygładza i działa ochronnie na naskórek. 
Nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody. 
Skutecznie łagodzi podrażnienia. 
Regularnie stosowany przywraca skórze piękny wygląd i wyraźnie poprawia jej koloryt. Pozwala na długo zachować brązowy odcień opalenizny. 
Moim zdaniem:





Muszę przyznać, że krem zyskał moją przychylność zaraz po otwarciu wieczka.
Jest  tłusty, gęsty a pachnie tak pięknie, że aż ma się ochotę go zjeść.
Nawilża bardzo dobrze, chociaż moja skóra nie należy do rodzaju suchych jednak ten krem bardzo przypadł mi do gustu  i po jego wykończeniu będę o nim wspominała jeszcze długo :)

Ale...
No właśnie... jest pewne ale używania tego kremiku... otóż moja skóra nie zareagowała na niego początkowo zbyt dobrze i ofiarowała mi troszkę wyprysków na policzkach i brodzie oraz masę zaskórników których nie było wcześniej :/
 wszystko ma swoją cenę, na szczęście udało mi się ich pozbyć bardzo szybko bez odkładania na bok tego kremiku.
Teraz stosuje go wraz z kremikiem BB z Delii jako nawilżenie na dzień o przyjemnym zapachu i spf 15 :)



A wy macie jakiegoś swego ulubieńca wśród kremów?
Stosujecie czegoś do nawilżenia twarzy?
Polecacie coś nowego? :)



Tuptuś :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz