wtorek, 16 kwietnia 2013

Isana +Krem do rąk +Maso shea i kakao

(zdjęcie zapożyczone ze strony wizaż.pl)

Dzisiejsza notka będzie dokładnie o tym kremiku.
Ostatnio zdarzyło mi się być w Moim pobliskim rossmanie i wybierać nowy kremik do łapek i chcąc nie chcąc słyszałam obok panią pytającą ekspedientkę w Rossmanie z czym jest ten krem i jakie ma właściwości lecz z kolei ta pracująca tam Pani nie miała pojęcia co jest w tym kremie...
Nim Pani w białym fartuszku rozczytała się co jest na opakowaniu Ja zdążyłam cichaczem podpowiedzieć klientce co zawiera ten kremik i jakie ma właściwości ( a właściwie jakie powinien mieć)


Opinia producenta :

Isana krem do rąk masło shea i kakao został opracowany specjalnie do pielęgnacji suchej skóry dłoni. bogata formuła pielęgnująca z masłem kakaowym, masłem shea i gliceryną intensywnie rozpieszcza dłonie. Dopełnieniem kompozycji pielęgnującej jest wysokowartościowy pantenol. Krem do rąk łatwo się rozprowadza i szybko wchłania, nie pozostawiając na skórze klejącej się warstewki

I co o tym powie Tuptuś?


Wybrałam ten kremik w sumie jedynie ze względu na zapach, śliczny kakaowo maślany zapach (Oczywiście... bo Tuptuś nie mógł wybrać tego który kosztował prawie dwa razy mniej... musiał ten najdroższy bo mu sie zapach podobał ._.)

W sumie jeżeli chodzi o jakiekolwiek jego właściwości to niczego efektownego nie zauważyłam, ale może to ze jakiś za specjalnych problemów z suchą skurą na dłoniach nie mam, a na nóżki nie chce niestety działać :(


(przepraszam za jakość swatcha :/ mam nadzieję że dopatrzycie się czegokolwiek)


Po otwarciu mamy okazje poczuć na prawdę przyjemny zapach kremu. Jego konsystencja jest gładka kolor biały.
Wchłania się Dosyć szybko i nie pozostawia tlustego filmu na dłoniach. Jeśli o Mnie chodzi krem jak najbardziej mi odpowiada mimo swej ceny - regularnie kosztuje około 5 zł (chociaż w przecenie dostaniemy go za jakieś 2,5 zł)





Chciałam też powiedzieć, że biorę udział w rozdaniu do którego chciałam was odesłać. Jest to rozdanie u Blondineczki  , trzymajcie za Mnie kciuki może coś Mi się w końcu uda wygrać ^^


A co Wy powiecie na temat tego kremu?
Polecacie jakieś ciekawe kremy do rąk?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz